i made it

Lång dag idag. Men det har gått bra :) Skola 8-12, var faktiskt riktigt roligt med det vi gjorde idag! Orkar inte förklara men det är ju alltid kul att få kontakt med nya människor :)
Sen var det provdags kl 15, gjorde två prov. Yay. Vet inte hur det gick, överflöd i skallen, men klarar det, det gör jag nog ^^
Sen upp till lindex en sväng, två inköp, yay! Höhö, efter det fika med Karin och Bever, sen hemmåt där det blev massa nya Family Guy avsnitt.. tror jag.. jo, rätt nya var dom :D

TRÖTT nu. Gabriel sussar och jag har tage mig en dusch. Får väl se vad kvällen bjuder på ;P
Imorgon ska Gabriel till dagis och sen börjar Jonas vecka igen att ha lillkillen hemma, så det kommer bli tomt här hemma. NEJ JAG GILLART INTE! Men det blir att pluuuugga. 3 prov kvar..


Det var min dag det. Då vet ni.

"Höörreeeeduuu....!!" hahahahaha!

tuuung låt ;DD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0