kliver iallafall in i sommaren med förberedd hy :D

Jonas var så snäll och duktig igår, köpte ben&jerr's glass åt mig (och lätt värt 49,50kr!!!!!<3) och

så gjorde han kebabpizza med pommes, hallå, gooott :D så det blev kvällsmaten igår och så film, Pineapple Express :D tack sweetheart!

Blev middag hos hans päron, vår kyl är ju totally tömd och så kommer den ju bli förbli tills tisdag :p haha! illa illa. Men det är som det är.

 

här är Martin som säger godnatt i torsdags ;DD

han ville ha det mörkt tydligen. Jaja, det var en underbart rolig kväll i tisdags, kan jag lova!

Bilder finns upplagda på facebook, mer än där orkar jag inte lädda upp bilder igen, thihii.

 

Solat har man hunnit med att göra en hel del oxå i 2-3 dagars tid! Helt lovely! Så man kliver in i sommaren med lite mörkare hy :D

 

Händer idag då? Började denna dag rätt fint ändå;) och nu sitter jag här med datorn i knät och kaffet på bordet med musik poppande ^^

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0