kursstarten bjöd på Änglagård

Upptakt till den nya kursen idag bjöd på denna film :D så himla bra! Love it.

Inte sett den förut alltså, hur kunde jag inte ha gjort det? ^^ Jaja, men vi fick arbetsuppgifter till den efteråt så nu har jag gjort dom med. Lite knepigt, men det gick.

Ja, kursen då. Jisses. :S hur fan ska det gå? Haha! MYCKET! Människan socialt och kulturellt. Way....

 

Jag har ONT ONT ONT i halsen :((

 

Usch. Imorgon ska Gabriel till sin pappa, jag gillart inte ;p haha. Usch, lika träligt varje gång, första natten utan honom alltid jobbig. Men det är som det är. Hans pappa saknar honom oxå.

Snart kommer KARIN:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0