no ReSt FoR tHe WiCkEd *

Jaha. Ja, det var det, det. Det är ju som det är... *asg*

Men det var myycket trevligt igår må jag lova! Fullt hus här, för fan. Karin, Bever, Martin var här hos oss, tog oss lite sangiria, thihi, nam nam! blev lite solning ute på balkongen oxå, helt underbart väder! Kanske inte idag dock :(
Sen kom även Emil :D skönt att ha honom hemma igen. Ja just det.
Jag hann till och med tvätta några maskiner, måste ta resten en dag här snart.

Idag blev det en sväng bort till af, Emil hade lite ärenden att uträtta, sen frukost på God Smak. Gött!

Så nu sitter jag hemma, en helt utslagen Bever ligger i soffan och glor på Simpsons och min käre pojkvän sitter mittimot mig och halvt sover framför sin dator ;P det är stabilt.

Ska förmodligen iväg sen och göra lite mer på min tatuering på handleden, woho! Innan det ska vi hinna iväg till Camilla oxå. Pluggat har jag gjort oxå. Prov imorgon, gud så trevligt.......... mycket med allt alltså xD

Men då vet ni iaf vad jag pysslat med, haha! Spännande, så spännande, alltid lika spännande.

Valborg verkar klart i vilket fall, härligt härligt, och lördag blir det fiiiesstttaaaa med SKUMPAN OCH BEVER! Ja, Jonas oxå förstås men det behöver jag ju inte skriva, alla ni vettiga fattar väl att han är med, den lilla sugploppen! hahahaha ;) JAG ÄLSKAR DIG!

CIAO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0