Plugg

Känner mig redo för prov nu. Ska skriva två stycken. Har inte mycket att välja på. Sen kommer jag ha 6 prov kvar. Känns det bra? Nej knappast men jag måste fixa det nu, riktigt jävla dåligt gjort av mig som skjutit på allt såhär länge nu. Inte okej. Men lathet är väl det enda jag kan skylla på.

Sällan jag och mina förbannade drömmar! HAHA! Nej, usch! UUUUUSCH! :D ja, på tal om ingenting. Men rätt roligt att jag till och med började skratta när jag vaknade till nån gång vid 5 imorse ^^


Nu är det nån som åker på den där gula jävla saken utanför fönstret, IGEN! xD haha lite störande! Men pinsamt om man bara drar ner persiennerna framför ögonen på honom, asg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0