snacka om hjärnkapacitet för att hålla kvar allt

Jävla skit vad jag vill vrida tillbaka tiden och göra så man inte skulle ligger efter med skolan, FYFAN! DÖDA MIG, Skrivkramp och total kortslutning i hjärnan. Aja, men nu har jag iaf lagt upp en plan på hur jag ska hinna med allt, och just därför kommer jag gå runt med total error i skallen och behöva plugga och läsa konstant i 2 veckor fram ungefär. ASHÄRLIGT, ja tummen upp för det lixom. Jag som ÄLSKAR att plugga på min fritid, oja, just fucking love it......................

1 prov på tosdag, ytterligare 2 prov på måndag, 1 prov till på torsdag och sen dom sista 2 på måndag igen.
YAAYAYAYAAAAAAAY.. nu vet ni. Ja, usch vad bäst jag är. Tror ni jag kommer minnas mycket av det jag läser kanske? hrmmpff...


Men men. Ska snart fixa iordning mig, sen iväg och hämta min lille raring som jag saknar mer och mer nu och önskar att tiden bara kan flyga förbi mig så jag får hämta han. Han får då mitt huvud att stanna upp av andra skäl än massa stress och oro. Fyfan för sånt. SPYR PÅ DET!!

Handla idag med. Ja just, måste kolla att ja fått pengar idag. Känns inte som att turen skulle stå på min sida nuförtiden lixom.


Kommentarer
Linnéa

Sv: Dom var i Örebro, på Buddy Holly Bar.. Kan verkligen rekommenderar dom!! Men var SNABB när biljetterna säljs.. Går åt som smör i solsken..

JA det måste vi göra!! När var och hur? :)

2010-04-24 @ 09:44:08
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0