söndag&sol! hoppas det håller i sig hela dagen

Tiden går ju rätt fort, har ni märkt det eller? Ja, jag gillart då inte.

Redan söndag. Imorgon är det måndag, tänkte lämna lillen på dagis imorgon, annars kommer han inte få vara nått på dagis på 3 veckors tid och nu är han ju frisk och pigg igen! :) så då tycker jag han ska få vara med andra barn och leka bort lite energi, tror no dom allt saknar Gabriel därborta! ;D eller? haha

Sen vidare mot skolan (äntligen lektion på Västra!!! haha) och sen prov, 2 st till och med. Jippi!.. Sen är det tisdag, då ska lilleman till sin pappa igen. Hmm, har kommit fram till en sak, att det blir inte mer en vanesak ju längre tiden går då han är hos oss båda, utan det blir mycket svårare med tiden tycker jag. Kanske för han blir större och större, och är med mer och mer och allt blir ju mer fartfullt och roligt för varje vecka. Alltså jag snackar om det här att lämna han när vi byts av.

Frukost har han fått, mamma har fått i sig sitt kaffe och Vänner går på tvn :)
Jonas ligger fortfarande och sover. Idag blir det att gå ut med lilleman och ta med hans trehjuling (nej han kan inte cykla på den men det finns dubbla stöd för fötterna som han kan sätta dom på och en liten grind runt där han sitter på sadeln :D)

Tror inte det är en viss ung man här som gillar att jag sitter och bloggar ;p kommer och drar ur modemet då och då och slår på tangentbordet, kastar helst saker på det oxå, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0