underbart väder




Var iväg och lämnade lilleman på dagis förut, hihi, han fick väl gå själv 1/3 av vägen, såå himla fint och skönt väder ute nu! :) så det uppskattades att gå själv på upptäcksfärd ^^ men det blir ju rätt mkt för honom efter en bit, han har ju inte så långa ben, haha.

Vill nog ut  och hitta på ngt idag! Ut i det fina vädret!  Hmm.. Ja, vi får se. Dammsugaren ska fram om en stund här i alla fall. Yay, disken måste bort med, men den är inte mitt problem idag ;D
Så kanske man ska ta och träffa Ida idag igen. Borde plugga men kanske ska ta och göra det tsm med Angelica imorgon istället :)

Kaffe och frukost? Mmm!


Kommentarer
Linnéa

Kom hit på PartyLite partyt ikväll kl 18:00 :)

Kommer bli mycket trevligt kan jag lova!

Kram

2010-04-08 @ 09:41:37
URL: http://mammtillteddy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0