valborg

Det är fredag och valborg :) Hoppas på en trevlig kväll, vart vi nu hamnar, har ju några alternativ, eller? <x-D

Emil och Jonas är nu iaf iväg och fixar käk eller vadfan det var dom skulle göra och jag har hunnit ta mig en dusch och grejer. Inväntar både Karin och Bever, hihi. Sitter och smuttar på vin med fruktsoda i, går inte att dricka rent nu alltså, nejfan, får aldrig. ^^


Skumpan, vi ses imorgon! Ska bli spännande xD
Party  weekend det här alltså. Hur ska det gå?
Måste hinna med plugga på söndag, även tvätta :O ja ja. Löser sig.
Prov på måndag, gud så trevligt, alltid!!


HEYDA!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0