vart tog min röst vägen

Snacka om trasig röst nu :/ haha! Låter bra gör det, eller inte. Vissa ord piper bara till och jag låter som en 70-årig tant som åkt på kol men fortsätter röka, hahaha! It's just so awesome.

Det har varit så himla underbara dagar, nu sista 2 dagarna med mina bästa! tacktacktack för ni lixom glänser upp :D höhö.

Nu idag har vi iaf kommit igång! Jag o Jonas kom upp tidigt, fixade och städade, käkade frulle, medans Ida och Martin sov. Haha, någon deckade ju i soffan i fosterställning med dubbla solglajjer och en filt ;D så sött. Men Ida tvingade mig att sova med henne inatt ^^ hon var lite gosig av sig, haha. Men imorse kröp jag ner hos älsklingen. Ja just det!
Det var lite imorse som att Martin och Ida var våra barn som låg och sov fortfarande medans vi donade runt, fixade till och med kaffe åt dom så det fanns när dom vaknade ;) haha. Kände mig jävligt snäll då. Japp.

Snart iväg mog lindex en sväng sen hem till Jonas päron och tigga lite käk.. eller va.. nej, menar umgås med dom.... ;DDD



Lady Gaga - Alejandro <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0