10 månader

Det blev ju en rolig 10 månaders dag för mig och Jonas. Vi har knappt sett till varandra under dagen :P
Pappa har kidnappat honom till bärhjälp nästan hela dan, och jag har haft mamma här hela dagen. Men har gjort endel nytta iaf, gjort rent i hela kylen, fan ser helt annorlunda ut därinne nu. Kan ha ngt med hyllorna att göra, för hon som bodde här innan har ju haft dom insatta i kylen åt fel håll och det förklarar en hel del kan jag lova, dom var riktigt skumma, förstod inte alls hur dom kunde göra sådanna hyllor som nästan går av, men dom satt ju åt fel håll, tänkte ju inte jag på ^^

Nu är jag ensam här, skönt. Haha, är proppmätt efter kinamaten. Och foglossning gör så ja knappt kan bära min egen väska när jag går ut så jag tänker fan sitta här resten av kvällen! woho.

Hämtat paket på posten oxå, woho kläder kläder ;) happy day.


Älskar dig Jonas! 10 månader idag, och mer ska det bli, mycket mer ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0