aha-upplevelser :p

Huvudvärken jag vaknade av kl 4 imorse, har äntligen gått över. Fick huvudvärkstabletter i sängen så fort jag fick upp ögonen, haha. Och efter 2 stora muggar kaffe så äre bättre. Ska träffa Emelie idag :)

Var till mamma och pappas nya place i Åsbro igår, det var riktigt mysigt, men saker överallt! Usch för flytt, och det är inte så lång tid tills vi ska flytta, herregud, panik för sånt.
Så blev det iaf pizza sen när vi kom hem tillbaka till hberg, pappa bjöd, efter en lång, hård dag :P iaf för Jonas som fick hjälpa till och bära och hämta massa saker, hahaa! Aja, han erbjöd sig så snällt själv så han får skylla sig själv ;D

Kvällen blev mysig oxå. HAHA! Ja gud, så mkt saker man kmr på ibland. Typ som om ett ljus går upp för en om endel saker, aha-upplevelser. xD






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0