åsbro & askersund

Igår var jag, Gabbe och Jonas iväg till mamma och pappa i Åsbro. Eller rättare sagt, Mörtsjön ;P en liten bit utanför Åsbro. Nu har dom fått lite mer ordning på stället, haha, inte LIKA mkt saker överallt.
Blev mat och grejs där, sen åkte vi till Askersund. Glass och ner till Barnens egen ö :D kl var ändå runt 18 tiden då, så lilleman blev tröttare och tröttare men han tyckte det var kul att springa runt. Mormor var inte lika glad för vi åkte utan vagnen xD så hon fick springa endel efter den unge mannen som far runt och ville HELST av allt springa ner i vattnet :D haha. Lite kallt kanske. Varken jag eller Jonas är så pigga på att springa efter honom just nu för Jonas fot som inte blivit helt bra än och min jävla rygg, så mammas underbara idé att åka dit utan vagn, det fick hon ta, springandet efter Gabriel. Haha ;D

Men det var en trevlig dag och lilleman slocknade fint på kvällen.

Dagis är stängt idag så det blir hemmadag idag med för Gabriel, men imorrn är det tisdag och då ska han dit igen, men blir inte lika lång dag för honom för vid 13 hämtar hans pappa honom där. Så blire sådär tomt här igen en vecka igen..

Åh. Hungirg. Mmmmm...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0