bad bad dream

Jag har INTE haft trevliga drömmar inatt. En massa jävla skit som innehöll endel om att Gabriel blev kidnappad, eller försvunnen på något konstigt sätt. Jag och några mer åkte runt i en bil och letade efter honom, slutade med att vi hamnade hos en kompis föräldrar där vi trodde han bodde, men han var inte hemma men vi blev serverade massa mat.. utanför dörren ute i porten, hmm? Jag kan inte ens förklara alltså :P
Men snacka om att jag blev glad när jag vaknade till, kändes som att jag hade gråtit i sömnen, hade skit ont i halsen som man får efter ett typ några timmars gråtande. Härligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0