Feber :(

Halv 3 idag ringde dom från dagis och sa att lille Gabriel har fått feber och har ätit sämre än vanligt, och han är ett riktigt matvrak :p, så vi gick iväg och hämtade honom, han somnade efter halva vägen hem i vagnen, lutad frammåt, säkert skönt. Men lutade tillbaka honom i vagnen och han fortsatte sova. Stenhårt. Inte så konstigt, febrig och sov i 20 min på dagis, händer inte så ofta. Nu ligger han tvärdeckad i sängen, sover vidare :p får se hur länge han hade tänkt sova, men han behöver det, en halv timma till ialla fall. Måste ju försöka få i han alvedon och byta kisseblöjan. Det är ju inget jag vill ge mig in på när han sover så skönt.

Får hoppas han blir bättre ikväll och imorgon, annars kmr hans mormor att bli ledsen, hon har planerat att ta hem honom över lördag-söndag. Ja vi får se. Tycker inte om när han e sjuk, han ser ut att vara så matt jämt, han är ju fortfarande liten :p





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0