gottar sig :)




Gott det där med nektarin :)


Nu sover han gott efter bad och kvällsmat (dels nektarinen :P) Han har riktigt intensiva dagar på dagis, full fart, massa lek och bus
hela tiden säger dagisfröknarna, att han är superglad och han är öööverallt, hela tiden :D
känns bra att höra :) att han inte är jobbig, grinig eller något om dagarna, att man
vet att han trivs bra och har roligt med alla andra barnen. Om mornarna nuförtiden
bryr han sig inte ett dugg om mig (inte om Jonas heller dom dagar han får lämna honom), han bara springer iväg,
ibland kan han komma fram och när jag säger "kan mamma få en puss?" så få jag pussa lite på honom
säga hejdå för då tar han fröken i handen och har bråttom iväg ;P min busskit :D

Jag är sjukt trött, men mätt i magen. Fixade ordning vårrullar, chicken mcnuggets, couscous med lite sötsur sås. Jag blev mätt efter 2 tuggor och började må illa, men men. Man blir akut hungrig så man mår illa, MÅSTE ha mat nästan inom 5 min, annars mår jag bara apilla när ja äter :/

Fick iaf nya skor av mamma idag :D wääy.
Då vet ni det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0