its breaking my heart without you here


(bild från i våras)
Usch, vad jag saknar min lilleman. Tomt här hemma. Men bara 4 dagar kvar. Men det blir väl aldrig helt bra, när han är här saknar hans pappa honom och det är jätte tomt där och sen tvärtom :P
Blir kanske bättre med åren, haha. Då är han större och inte lika mkt av en myspojke som man bara vill krama sönder ;D
Men jag går sönder utan honom.


Igår var Malin och lilla Lova här en sväng och kollade på lägenheten :) gud så söt hon är lilla Lova :D liten rumpnisse ;) och så himla glad! :D made my day, hehe. Malin verkade iaf gilla lyan välldans massa, så förhoppningsvis tar dom den så fort som möjligt, vill flytta snart alltså så har man det gjort. Helst under praktiken vi har snart, så slipper jag tänka på att behöva plugga. Ja, vi får se.

Så var Bever och Maria här igårkväll, såg på Grown Ups :D rekomenderar den. Skit rolig. Samlat bland dom allra bästa komedi-stjärnorna i en och samma film ;P skit bra.

Idag ska jag till Emmy, dags för det nu tycker jag. Hon är i vecka 32 och skit stor, så det ska bli kul och känna sig mindre. Hahahaha :) går in i vecka 16 idag. :)
Fick hem skor och en tunika från H&M igår. Hmm, ja, skorna var ju bra, asnöjd, svarta stövlar. Men tunikan, jag glömde bort att mina förbannade tuttar växer som ogräs när jag är gravid, men jag fixade det, linne under och uppknäppt, haha, yeah! Agga fixar ;D går ju det med. Men kanske inte världens snyggaste xD

Dålig på att ta kort nuförtiden. Måste verkligen skaffa mig en digitalkamera snart, den jag hade har ju gått sönder :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0