jay sean

Sitter och lyssnar genom lite låtar med Jay Sean. Han är en typisk RnB-smörsångare, eller vad man ska kalla honom, haha. Men han är ju faktiskt bra! Har hört 2-3 låtar med han innan och inte förrän nu jag insett att han har vare med i dom (typ 2 andra till som sjunger) :D smart. Men han är inte så pjåkig faktiskt, rätt fin musik!


Nu är jag bättre. Imorse hade jag 38 grader, sen en stund efter hade jag 39 :S.
Fattar inte vart det kom ifrån men nu har jag ingen feber alls och mår hur bra som helst. Okej, lite småseg, men det är ju för jag inte har gjort ngt vettigt alls. Diskat, plockat lite kläder, sopat. Dammsugaren orkade jag inte med :p så kom iaf mamma med halva apoteket till oss, för Jonas är oxå småsjuk nu så det mesta är nödvändigt med tanke på att hans skola började idag.
Sen kom hon fram till att hon ville ta hem lillemannen över natten oxå, så imorgon blir han ledig från dagis, kan ju vara skönt för honom oxå, lilla snorbusen :D fast han ska till sin pappa, blir sådär jobbigt tomt igen. Men det går fort. Jag är van nu så ^^ ...


Såg Se7en idag oxå! :D ska gå ikväll, men jag tankade hem den ist ;D med Morgan Freeman och Brad Pitt.



grymt bra! ;)


Jag tycker du kan höra av dig! ;-O



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0