kidnappad ;p

Jonas drog iväg en stund sen med farsan till Nora marken, hade verkligen ingen lust att hänga med, men nu börjar ja ångra mig för jag har inte ngt att göra ;p borde dammsuga alltså, har tage disken och sopat i hallen. FAN vad duktigt, men det fick räcka. ^^ vet inte om min lilleman kmr hem idag eller imorrn, hur hans mormor hade tänkt vet jag inte. Men han var frisk nu iaf, febern hade inte kommit tillbaka, skönt!

Igår blev jag kidnappad. Det plingade på dörren och Shogge tyckte jag skulle följa med ut med honom, Pet och Makke en sväng :D Makke tyckte det var riktigt kul att kidnappa mig, det är i vanlig ordning med andra ord. :P full och glad satt han där med sina bärs och fick för sig till slut att han ville in och våldgästa i en gammal fabrik hahahaha, men det gick inte så bra, det var rätt stängt.




Katy Perry - Teenage dream

Offspring - Wavin flag

DMX - Party up


:DD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0