lördag

Snart dags att uppsöka den där sjukgymnasten känner jag.
Verkligen inte helt okej det här med min cpstörda rygg som älskar att plåga mig. Vill bara sätta mig ner och tjuta vissa dagar, som idag, kände när ja hade stått och diskat kanske i 3 min, att det här går inte. Ryggen knakar och brakar så fort ja sträcker upp mig helt och hållet, känns mer som att mer och mer går sönder därinne nånstans än att det skulle bli bättre bara för jag knakar den. BLÄ! HATART.

Dom första dagarna i skolan, tors, fre, har gått helt okej iaf :) känns ju lite roligare att gå dit på föreläsning och så, när det är en kurs man valt själv. Psykiatri, woho ;P den är på 200 p, och pågår halva terminen fram till jul. Och sen innan jul ska vi ha två kurser till på 100 p. Förstår inte hur det ska gå till, men meen. Men det verkar ju rätt intressant och man har ju valt dom kurserna själv oxå så. Blir socialt behandlingsarbete och social psykiatri.

Gabriel sover middag nu, så jag passade på att nörda en stund. Kan inte röra mig så jävla mkt känner jag :/ askul. Kul att försöka mig på att lyfta lilleman för mkt, helt ryggen låser sig, hurray! Nä, nog om gnäll om ryggen.

Ska iaf försöka mig på att sätta in mina blåa linser snart ;D hahaha, blir så förbannad på dom. Har lyckats fått på dom en gång, hade dom i några timmar, gick ju bra, tänkte att jag skulle ha dom dagen efter oxå, men nä, gick fan inte, en hel jävla vetenskap om hur man får in linser, hur orkar ni? xD

Varmt, värmeslag, jag dör. Jävla kvavt väder ute hela tiden. Vill ha regn! Snö! Vinter!

Undrar verkligen va man ska hitta på idag.



Kommentarer
Anonym

Heej

Jag har/hade samma problem, och gick till sjukgymnasten fick ryggövning och ett måste är att sitta rak i ryggen inte som en hössäck.

det är en disk mellan kotorna som cpar.

då låser sig ryggen och man får sviiin ont.

Sitt rak hela tiden så kommer det absolut bli mycket bättre.

Enbart därför man åker på det sa dom där nere.

kram Hanna

2010-08-14 @ 23:40:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0