med en viss kreativitet

med en viss kreativitet, så! ;DD

ögonlblickligen känner jag mig sådär, härligt!

 

the hills maraton på tv, här sitter jag mitt i tillvaron och väntar på att jag ska göra smoothies, yeah!

 

helgen har spenderats med Bever och Maria, blev endel gott att äta, vilket slutade med disk upp till taket, som jag fick ta imorse, jatack, en timma tog det! ändå lite kvar, fattar inte? Har chekkat in Sagan om ringen-filmerna! Haha, jag skäms lite, har aldrig sett dom *host*. sista filmen ikväll, ja får väl se om man orkar sig på den med.

 

grön trolldeg <3 möööhöhöhpööpp!

 



Kommentarer
Moropics

Nice security code. Does it work?

2011-01-17 @ 16:38:22
URL: http://moropics.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0