pluffs

Segt seg segt! Orkar nada, inget, nepp, neeeeeeeeej! :D skönt och bara sitta här och glo på all skit som går på tv, alla repriser, det enda som egentligen skulle fattas var att jag skulle ha kommit upp halv 11 ist, och börjat dagen med Våra Bästa År. (Y) haha!
Men tog oss upp ur sängen halv 1. Yahu! Sen har jag suttit här. Det enda vettiga var väl att fixa kaffe och baguetter. Men sen så, nä. Pang, hamnade här i soffan. Jonas har tage sig ut och springer runt överallt, orka det. :P

Imorgon blire tydligen filmkväll hos Maria (och Bever ;P).

Borde duscha, men varför egentligen? Ingen som sitter här och luktar eller ser på mig ;D haha! Fan vad äcklig jag är! One tree hill nu, så det blir fan inge med det, än....


Alltså. Jonas säger att jag har blivit allt mer pluffsig i ansiktet sen jag blev gravid. Jag känner det som att jag vissa dagar har blivit getingstucken och är helt uppsvullen, hahaha! Kanske så han ser mig jämt! ^^ känner mig pluffs så det gör väl inget. Undrar om alla andra oxå tycker det. Haha, ja ja, snygg är jag ju fortfarande!! Eller... ;D

 

 

M.I.A - Paper planes

M.I.A - XXXO

<3



Kommentarer
Anonym

Hehe ja, du är snygg fortf ;) Kom att tänka på det där med att designa bloggen, som sagt min dator är väck så kan inte fixa det här.. men skulle ju kunna göra det hemma hos er? så blir det ju precis som du vill ha det också :) Love & Light

2010-08-07 @ 03:39:06
URL: http://trollva.blogg.se/
Tobbe, | Allt från min vardag till webbdesign..

Tjabba!

Allt bra?



Jag har ny design på min blogg och det hade varit kul med din åsikt..



Kram *Tobbe - http://tobbees.com*

2010-08-07 @ 04:18:39
URL: http://tobbees.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0