pussys in the united states..

Sitter och kollar på 16 and pregnant, alltså.. jag blir arg! En bebis på 1 månad och dom gör ett sånt där ingrepp i näsan och suger ut slem, och snor och sånt, kmr inte på vad det där hette, men när vi var nere med Gabriel på 1 års undersökning eller om det var 1,5 år, så frågade jag om det för han har varit täppt till och från jätte ofta sen han nästan var nyfödd och haft snarkande ljud i näsan och enda ner i lungorna (mkt bättre nu dock:) ), och dom sa att även om det inte är så stort ingrepp, så kan det komma tillbaka lätt ju yngre dom är när man gör ingreppet och att det är bättre att vänta tills dom kanske är 4-5 år gamla. Hallå. 1 månads bebis :/ minsta lilla därborta i USA och dom ska iväg till akuten? :S

Har iaf fått en bra början på den här dagen. Träffat min snutte Gabriel :D hihi. Var iväg till lekparken med honom och hans pappa en sväng. Och imorgon ska jag hämta han på dagis så är det en bra vecka igen! Förhoppningsvis. Mer tänder på gång tror jag, grinig liten pojke. :D men han är så duktig så. Inte lätt att vara liten och inte veta varför man får ont och inte kunna berätta det.

Äppel-jordgubbs smulpaj i ugnen nu. Gott! Bever ska komma hit sen oxå. Trevligt trevligt..


Älskar dig, Jonas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0