tisdagskvällen

Jag och Bever trallade iväg till centralen och tjockade i oss en pizza var, riktigt gott där, inte ofta man är där och käkar ... eller gör nått annat överhuvudtaget där längre :P

Hallsbergs uteliv lockar inte så himla mkt, inte ens när man fortfarande kunde dra ut och festa jämt. ^^ fanns roligare saker att hitta på. God mat ialla fall :D

 

Nu har Gabriel börjat säga mer och mer saker, han är lite långsam med att börja prata, men det gör inget, alla barn gör det i deras egen takt, endel vill inte trots att dom kan, lite så var min lilleman tror jag, men nu kommer det, mer och mer :D känns ju hur roligt som helst när man hör honom säga något, som traktor eller lastbil (kanske inte så tydligt ;P), samma känsla litegrann som när han började gå, dom första stegen blev jag nästan helt tårögd! Haha, allt går så fort, snart kommer han springa runt och prata med alla och säga helt olämpliga saker, haha. Då blir man inte lika rörd längre.

 

Mamma har varit här och pussat på lillemannen oxå såklart :) i helgen ska han hem till dom, kanske följa med på Nora marken oxå.

Hans lektält tog jag fram idag igen, förut när han hade den uppe kunde han ju knappt gå så då var det inte lika roligt att ha det framme. Men nu kör han in i det hela tiden på sin leksaksbil (Y)

 

Skola imorrn, *gäsp* skönt att det bara är 3,5 månad kvar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0