17 december

Jag har fått för mig att jag nog vill ha en One Piece ändå. Vad är det för fel på mig? :D Men hade lätt kunnat tänka mig en, en rosa med HELLO KITTY? ^^ awesome. Synd att dom ska vara sååå dyra bara. Dom har ju kört med dom där One Piece på The Voice varenda morgon nästan, alltid ngt om dom där mysdräkterna.

Fick veta idag oxå att Emelie och Robin åkte in till förlossningen efter 21 igårkväll, TILL SLUT. Usch för att ha ont nästan ett dygn utan att det är regelbundet eller att vattnet eller slemproppen går. SEGT! Hoppas allt gick/går bra för dom :D hihi. Hade varit lite roligt om deras lille kom ut den 17 december. Gabriel var ju egentligen beräknad den 17 december, fast två år sen då ^^


Undra om man ska träffa Nettan och lilla Isabella idag? :)


Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0