4 december

 

Det är tungt nu. Har jätte ont i ljumskarna.

Känner mig förbannat GAMMAL i kroppen när jag ska

resa mig upp och försöka gå. ^^

 

 

När Gabriel vaknar ska vi till Jonas föräldrar. Får se om det blir att åka bil eller promenera bort, jag vill gärna gå, det är fint väder men Jonas har inte dom bästa skorna :P

Blir att åka lite bob och sånt där :D blir nog roligt. Planerade att baka pepparkakor idag oxå, men kanske blir imorgon.

 

(bild från när Jay sjöng Like a prayer, SÅ JÄVLA AWESOME!!!)


Nöjd som satan att Jay gick vidare till finalen nästa vecka!

Han har ju fan inte behövt duellera med nån, nån gång! Såklart.

Men det var ju självklart. Han kommer att vinna. Han är bäst.

därimot lite chockad över att Olle åkte ut, den där Olle ;P men ändå, Minnah var bra igår.

Blir spännande nästa vecka (även om vi vet att det är Jay som vinner ;D).

Blir en finalkväll med Bever och Maria och massa godis.

Det ser vi fram imot. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0