bilder

Hemma hos Peter och Tanja igår träffade vi lille Miller :D

hihi, vad liten han är :D och Gabriel helt fast! Stod och tittade på honom jätte länge och sa BEBIS! :D

Dom hade en riktigt fin gran oxå, avis!

Fläsk intar soffläge, heja!! :D

 

Emmy och hennes lille Elias (som jag tog kort på men hade glömt att sätta in minneskortet i kameran då :P), Emelie och hennes lille Lukas och Ronja var här idag :) mys med bebisar, hihi. Lille Lukas som var så sovglad ^^ och så mysig! Sover och sover, nöjer sig med att kunna somna vart han än är, vem som än håller i honom, hehe.

Lille Elias tyckte väl inte om mig, han spydde. Rätt mkt... haha ;) sötunge! Stor hade han blivit oxå sen jag såg han sist :OO ja, ojj, ett gäng oxå. Tiden går fort.

 

Jag kidnappade Lukas en stund medans Ronja och Emelie satt i stora rummet, då gick jag in till Jonas i sovrummet med en liten Gabriel efter mig, så blev det lite mys med bebis :D

Gabriel skuttade glatt omkring i hela sängen och var så snäll mot Lukas medans Lukas bara sov sov sov och sooov genom allt. ;P rätt medgörlig unge. Förutom när man ska byta blöja på honom tydligen, haha! Bra sätt att väcka honom på iaf.

 

Gabriel fick två fina Bilar-tavlor av Emmy :) passar skitbra in i hans rum. Han är KÄR i Bilar. Så det tackar vi för! :)

 

Eftersom jag haft så jobbiga förvärkar inatt så har jag inte vågat mig ut idag alls. Har försökt ta det rätt lugnt här hemma, så det blev en hemmadag för hela slanten! Rätt skönt, men man märkte att Gabriel var FULL av energi. Men den gjorde han duktigt av med på ngt sätt ändå. Han somnade innan kl 19. :P

 

Jonas har gått och lagt sig, jag sitter och ska försöka se Van Helsing och hoppas på att jag sover bättre inatt. Gravidtäppt i näsan, gör såklart att jag blir jätte törstig. Och halsbränna hade jag oxå. Jag hade förvärkar så jag trodde jag skulle smälla av. Men så förbannat trött oxå, så jag orkade inte ta mig ur sängen alls. Så jag somnade ju till  slut. Sovmorgon fick jag andra morgonen oxå, det var skönt :)

Jonas som är så jädrans morgonpigg går upp vid 6 lagom tills Gabriel vaknar så det är ju skitbra. Igår hade Gabriel (för er som är intresserade ;D) gjort en rejäl bajshög i pottan på morgon. :D haha, sötungen. Han blir allt mer duktig med pottan. Han har idag sprungit utan blöja praktiskt taget hela dagen. Det måste ju vara mkt skönare för honom.

 

That's that.

Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0