bilder från juldagen

Då var dom två viktigaste dagarna över Julen slut. Skönt måste jag säga ;P
Har varit jätte mysigt, gott med massa mat, fina julklappar och människor man älskar runtomring sig. Men skönt att det är över ändå. Nu kan man blicka fram mot den vanliga vardagen och inte julstressen. ^^

Här kommer lite bilder från idag när min lilleman var här i några timmar :D




Lite julmat gick ner oxå, men det var mer julklapparna som lockade ifrån bordet ;p


En magbild (v 34) och legot från julkalendern som Jonas fick av mig :D
min Nörd!




Fick fina klappar som tågbana, egen liten bärbar dator från toy story, gosedjur och lite smått. :)
Han var så nöjd så. Vi njöt mer än han av julmaten ialla fall, det var inte lika spännande som klapparna inte ^^


Hoppas ni haft en trevlig Jul allihop.
Gott nytt år nästa då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0