Bilder

Katta var här igår och fotade lite med hennes systemkamera. :)

Imorse satt jag och lekte och gjorde om bilderna lite. Tidsfördriv.

Jag är sjuk igen :( men ska iväg och hämta min son hos hans pappa om någon timma.

Ska bli skönt att få hem honom.

Göra klart nyponsoppan och sen fixa ordning fejset lite sen.

 

 

Fina ramen och bilden som Gabriel gjort på dagis :D

 

Katta alltid så söt ;)

Kul att träffa dig igår stumpan!

 

Prosit! Gah!

Jag sover som ett arsle om nätterna nu oxå :( blir inte direkt bättre med en förkylning nu heller. Gabriel är oxå förkyld nu tydligen. Usch :(



Kommentarer
netta

vilken bauta kagge kan inte va lätta att bära runt på,,, :D skönt att det snart är klart

2010-12-14 @ 18:09:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0