BLÄÄÄÄÄÄÄÄ

Så känns det. Inte sovit mkt inatt. Har ont i hela kroppen, helt genom svag. Roligt att jag var tvungen att sitta ner på toastolen i 10 minuter efter att jag duschat eftersom jag var helt svimfärdig därinne. När jag går runt känns det som att benen kommer vika sig åt alla håll, och jag ska för gudsskull inte kunna vända mig om för då snurrar allt! :P wiiiiiee!..

Jonas sitter nu iaf och försöker ge Gabriel frulle.
Han är inte så pigg på att äta tydligen, inte så konstigt, den unge mannen har inte bajsat sen i förrgår. :O Vi får väl se om det kommer ngt i blöjan idag, annars tror jag hans pappa snällt får köpa lite plommonpuré åt honom. ;P brukar göra susen! ^^

ATJO!.. puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0