Bluff?

Det där med att Jay och Minnah från IDOL skulle vara ett kärlekspar nu från ingenstans?
Stämmer det tror ni? Jag är helt förvirrad, haha. Blivit helt ställd av det sen det drogs upp på Vakna med the voice imorse. :O Fast egentligen inte. Vet inte? Det där med att han har flickvän å allt, att dom oxå kommer ut med det ett dygn innan finalen? Varför lixom? Ja, ja. Haha! Mycket med det där. Störande är det ialla fall att inte veta. Men det visar sig nog rätt snabbt efter eller kanske under finalen imorgon.

Jonas och jag sov hos mina föräldrar inatt. Åkte dit för att fördriva tid med att spela Wii :D spelade inge Wii sports denna gång. Skulle ha dött :P jävla träningsvärk jag hade sist, USCH. Blev Mario galaxy eller vad det hette och Mario all stars, :D haha, det var riktigt kul.

Har haft förvärkar inatt. Jobbigt, mm! Känner dom knappt under dagarna, mer under natten. Går in i v 32 imorgon, känns riktigt drygt att känna dom starkt redan nu, kommer kännas som att tiden går ännu saktare fram tills det är dags. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0