då var man färdig

Med 1,5 års utbildning. Så nu har man två färdiga utbildningar, känns väl rätt bra. Haha ;P
Ja, ja. Men dessa tre sista kurserna vi hade, de valbara, de viktigaste enligt mig i alla fall. Dom är jag mest nöjd med, jag menar mina slutbetyg i

Psykiatri 200 poäng
, VG.
Social Psykiatri 100 poäng
, VG.
Socialt behandlingsarbete
100 poäng, MVG! :D

Jag är rätt stolt ändå över mig själv. Det gjorde jag helt okej. Hihi. Har vare skitroligt, ialla fall mesta av tiden. Drygt att åka till Askersund nu sista två kurserna, men det har ju gått bra ändå. Bra lärare, bra klass. Har haft skitbra praktikplatser oxå, och nu på sista praktiken då jag gick inom Social Psykiatrin ska jag förhoppningsvis jobba på i sommar! :) Ska bli så himla skönt att få jobba igen. Komma igång med annat än att vara mammaledig eller att plugga :P faktiskt.

Sista dagen var ju iaf. Gick bra, kändes lite småskumt bara. Är avslutning den 21 december, får se om man tar sig iväg dit eller inte :P

* * *

Gabriels 2 års kalas gick bra! :) han fick mycket saker och blev nog lite överväldigad. Men nöjd som han var somnade han som en stock på kvällen. Bilder lägge rjag upp imorgon eller när jag orkar, lägger upp lite på facebook nu, men går snabbare där, här på bloggen tar det sån tid eftersom endel bilder är skitstora. Orkar inte göra dom mindre direkt ^^

Men tack alla som var här och för alla fina presenter lilleman fick. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0