du och jag

 

Vad heter ni? Agnieszka och Jonas
Hur träffades ni? Lång historia :P först sommaren 07, festade ihop lite och så på  sensommaren/hösten 09 blev det mer seriöst när vi träffades, ja på den vägen.
Hur länge har ni varit tillsammans? Idag är det 1 år, 2 månader.
Är ni förlovade?
Bor ni ihop? Japp :)
Har ni barn? Jag har en son som Jonas är plastpappa till varannan vecka, sen har vi en till beräknad i februari. :)
Har båda körkort? Nej :((
Isåfall, vem kör bäst? -
Kommer du ihåg er första kyss? Hahahaha.. Jo, men knappt;)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag. Typ. ;D
Vem är äldst? Jonas
Vilka stjärntecken är ni? Jungru och kräfta tror jag? :P
Vem fyller först på året? Han gör det
Vem är längst? Jonas såklart.. jag är en lillskit på 162 cm
Vem sjunger bäst? Ingen av oss :P
Håller ni i handen på stan? Jag tycker det är jobbigt att hålla hand även om han alltid vill det, haha
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Jo lite ;)
Vad har ni gemensamt? Allt och inget känns det som ^^
Blev du kär i första ögonkastet? Nä det var inte kärlek alls det handlade om första gången vi träffades.
Har ni någon speciell låt? Nej inte direkt, men låten Bara Du med Ras Cricket är åt vårt håll iaf :)
Har ni några "fri kort"? NEJ! Eller.. vadå frikort? Kommer Vin diesel till Närke så kanske...... ;)
Har ni stora framtidsplaner? Jora :)
Har ni gråtit i varandras armar? Vet inte?
Har ni varit utomlands tillammans? Nej inte kommit så långt
Vilket är ert bästa minne? Vi har många roliga och fina minnen. Kvällen vi blev tillsammans var väl rätt minnesvärt skulle jag tro? xD
Vem lagar bäst mat? Olika, mest Jonas :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Nuförtiden blire inte mkt mer än tv och soffläge.. ;P
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej inte direkt
Blir du lätt svartsjuk? Nej
Brukar ni bråka? Jämt, vi lever för att jävlas med varandra! :D
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och!
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Haha, det säger jag inte ;)
Vad använder ni för preventivmedel? Inget nu :P pp annars
Brukar nån av er prata i sömnen? Jonas! :P

 


 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0