godismonsters

Kollar på Ghost. Vill gärna se klart den denna gång ;P
Jonas har gått och slängt sig i snarklådan, jag är för en gångsskull inte ett dugg trött. :O ÄN. Men därimot slocknade jag när Ice Age 2 gick på tv förut. Ville ju se den, hade inte sett den på skitlänge, men efter 15 min, sov jag, vaknade lagom tills den var slut. Har vare rätt bra på tv idag, iaf på tv4 plus. xD snacka om att slagit ihjäl tiden på att kolla tv en hel dag. Samma kanal. ^^

I förmiddags blev det en snabbis till mberg :D och ett litet besök på godislagret. Kom ut 191 kr fattigare med nöjdare. Haha! Sjuuuukt illa att lägga ut så mkt pengar på enbart GODIS. Massa godis :D göttgött. Ja ja.



:P


Lillen sparkar för fullt. Hela magen gungar fram och tillbaka, dunk bam boom! :D
v 34 nu. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0