Idolfinal

Ikväll är det Idol-final. Bever och Maria kommer, och så blire tacos. :D gött!

Tvättar idag med och har vare till ica en sväng oxå och handlat lite.

Fan vad ont jag har!!!!! Den saken är ju rätt klar. Känns som att allt mellan tuttar och knän kommer att lossna?! Härligt. Lunkar sådär lagom snyggt fram och känner hur det ilar satan i ljumskarna för varje steg. JÄTTE HÄRLIGT! V 32 nu. Snälla snälla, kan jag inte få vakna imorrn och så är allt lixom.. Över? :D pruttat ut lille bebis och inte längre gravid, vore skönt. Vore skönt att kunna sova på mage igen, att kunna vända sig om i sängen utan att vakna varenda gång och somna om efter typ en halv timma. Slippa gravidnästäppan som aldrig ger sig, det eviga kissandet. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ja, vad mysigt det är att vara gravid. Nej, den här gången tycker jag inte det, förlåt, men så tycker jag. Jag känner mig bara riktigt flottig, fet kossa som hur mkt jag än försöker ser jag tamefan inte bättre ut från något håll. xD Oj. Positiv. ^^

Men jag erkänner, när magen väl är borta, så kommer det vara rätt tomt. Sparkarna kan ju vara lite mysiga ibland. När dom inte är rakt mellan bäckbenen eller upp rakt på revbenen. Eller samtidigt. ;D

Nä, tvättstugan nu. Roliga trappor att springa i. WIIIIIIIIIIIIE.................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0