jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig

Mammas finaste.
Åh, min underbara son, Gabriel Larsson. Snart storebror till lillebror :)
Helt underbart.





Igår var Emelie här, så vi bakade lite pepparkakor. :D
Gabriel var med lite på ett hörn och försökte göra lite hjärtan, men gick inte så bra
så han nöjde sig till slut med att bara hänga över hela bordet och kolla läget istället ;P



Blev endel bakning igår. Var full fart i köket nästan hela dagen. Jonas började med att baka rågsiktskaka eller vad det heter, skitgott bröd iaf! Naminaam blev det. :) Sen gjorde han även en sats till med marknadsnougat, haha. Min lilla bagare :P duktig är han ju iallafall. Sen kom ju då Emelie och det blev pepparkakor :D gött!

På kvällen blev det soffläge och glo på Komissarie Späck. Den har vi ju sett nåra ggr, fast under lite mer festliga omständigheter för rätt längesen, men hmm, har inget minne av den alls. xD hahahaha! Kan bli så ibland. Och idag kollade vi på Bröderna Karlsson. Rätt okej.

Funderar på om man ska åka upp till mamma och pappa i veckan och spela lite Super Mario Wii :DD

Jag vill att det ska bli februari NU. Det är tungt och jobbigt. Och jag som är så snabb och hellre tar det säkra före det osäkra, har idag packat ner bebiskläder och nappar plus lite mys och snuttefiltar i förlossningsväskan. Höhö.


Jag älskar dig Jonas, jag älskar vår lille pojke i magen, jag älskar storebror Gabriel, jag älskar oss! :D
Jag har det riktigt bra. Jag älskar det.


Kommentarer
Linnea

Tänk va häftigt han blir Storebror.. Spännade och se om dom bli lika, det tror jag!

Har ni funderat ut något namn?

2010-12-06 @ 16:59:50
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0