Julafton 2010

Ja, det blev ju en fartfylld julafton tillslut. Piggnade till rejält efter lite julmat, så himla gott! :))
Har haft jätte trevligt, faktiskt. Med mina föräldrar och mina svärföräldrar ;p Jonas tog sig ett par snapsar, han. Blev lite snurrig där ett tag :D haha! Så kul. Dom andra drack både det ena och det andra, till maten och efter maten, så det blev en massa massa maaaassa prat i vardagsrummet inpå kvällen. Som att ngn satte på en vattenkran alltså.. tog aldrig stopp heller. ^^ Så Jonas och jag gömde oss mestadels, sprang runt och terrorisera dom andra på sina rum, eller satt vid datorn och nörda och lyssnade på massa musik, Jonas blev nostalgisk. *asg*

Ja, ja. Fått fina julklappar jag är nöjd med :D eller vi har fått. :) jättefina lakan, handdukar, en ROSA samsung digitalkamera plus ett fint fodral till den, skit bra kamera faktiskt, nöjd är jag! dom söta hörlurarna jag ville ha, en digitalfotoram fick vi oxå. Supernöjd. Jonas fick en Lacoste parfym och lite kläder av mig ^^. Imorrn blire mer paket, men bara för Gabriel :D

Trodde denna jul skulle gå åt helvete, var på sånt jävla dåligt humör tidigare idag, men har haft en bra jul, precis som förra, förutom att förra julen blev jag oxå rätt bra i gasen efter alla öl och groggar :P idag gick jag mest runt med en jävla nästäppa istället. xD fick lite panik till slut när jag inte kunde andas. :p

Imorgon ska vi laga till lite julmat igen. Då kommer Gabriel hit och firar juldagen hemma här med oss några timmar. Känns underbart faktiskt. Blir ju lite lugnare då, haha! Fyfan, jag är HELT slut nu. Vet inte om jag ska ta och slänga mig i sängen eller om jag ska vänta på Jonas som är kvar, han ska åka med när Niklas kör hem mina päron. Hmm.


Lite bilder lägger jag upp imorrnkväll. Ska klicka lite på min lilleman med :D


Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0