pust och stöööööööööööön

Pust, stön, stånk, suck, aiiiih... Blir galen. Men jag gav mig på dammsugaren. Tillslut. Men fixade inte att dammsuga klart hela lägenheten, så det får Jonas snällt göra när han kommer hem. ;P

Gabriel har åkt hem till sin pappa, hans farmor hämtade honom. SVINKALLT ute, så bra att han fick åka bil. Så när han åkte har jag diskat undan och plockat lite. Det är jobbigt :O kroppen är inte alls med på noterna. Och sen ngn slags infektion i kroppen eller ngt förkylningsvirus som bara ligger och ilar.

Imorgon ska vi till Emelie och Robin och hälsa på lille LUKAS. :) bebis mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0