pyssel

Ja, man kan ju lugnt säga att vi får en vit jul iår :P
Usch vilket trögt jobbigt väder det är! Inte roligt alls.


Jay Smith var på The Voice imorse, men jag missade fan det, såg bara när han sjöng innan dom sa hejdå. Mmm, honom gillar vi :D skarpt! Synd att Idol är slut, haha VAD ska man hitta på under fredagskvällarna nu då? Lala.

Vi har gjort om lite nu här hemma. Eller ja, i två av rummen. Så vi får se hur det går :)
Jag är ialla fall glad att den här lägenhetens planlösning är på det sättet som det är eftersom vårt sovrum är i ena änden och andra är i andra änden ^^ så när bebisen kommer och Gabriel sover i sitt eget rum, blir han inte väckt om lillen skriker på natten eller något. Rätt bra ljudisolerat, speciellt om en dörr eller båda är stängda. Skit bra :)

Skulle vilja ha en slags hylla till vardagsrummet oxå. Hmm.. Vet bara inte vad för någon. Haha. Men måste till IKEA ngn dag snart och inhandla ngt till Gabriels rum. Tavlor och hyllor. Mamma ska köpa ett litet bord och två stolar till han oxå som han ska få ha därinne :) blir nog jätte mysigt. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0