riktigt skeva drömmar, ojoj

Det sparkas å det sparkas i magen, för fullt! Åt alla håll och kanter, ja allt som går trycks åt olika håll ^^ Blir jobbigare och jobbigare att sova hela nätter, det är bökigt och otympligt. Det trycker på för kung och fosterland när man blir kissnödig. Känns även som förvärkar nere i korsryggen om jag inte går upp och kissar :O yao, men så äre, bara gilla läget. Inte så himla långt kvar ändå, tiden går ju rätt så snabbt.

Har konstigare och konstigare drömmar om nätterna oxå. Förstår inte xD tänker inte direkt dra upp här vad det är jag drömmer om alltså. Men det är åt riktigt fel håll iaf!! :P blir lite rädd faktiskt.



Igår var det adventsfika på Gabriels dagis. Mysigt med massa kaos :D haha, ja det är väl som det ska. Fick en gullig liten fotoram som var helt i glitter (som jag antar att barnen fått göra själva) och en liten bild på lilleman som sitter och målar och så en liten bild på vad han målat :D alla föräldrar fick det. Lite roligt.
Sen bar det av till marieberg med Ronja. Hon handlade lite julklappar medans jag var sur för jag inte hade pengar. Riktigt osams med min plånbok dessa dagar! Sen blev jag iaf bjuden på kinamat, buffé, GÖTT! :D sen hem och glo på film. Ronja handlade två filmer, haha! Brokeback Mountain som jag velat sett men aldrig gjort det, fast jag ångrar mig lite nu....... å sen Fast and Furious. Den nya alltså, har visserligen sett den, rätt längesen, men ja, Vin Diesel. Rätt bra och helt okej att se fler ggr om. ^^ fast vi hann aldrig se den igår, blev ju så sent, så jag fick låna den, blir nog att kika på den idag ;D

Tandläkaren med Gabriel idag med. Blir spännande. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0