segt såhär dan före doppardan

Trött och bara allmänt dålig idag, blä! Vill ju vara pigg, kry och glad! Går inte, så trött och SEG hela tiden. Jämt. Vill sova ständigt, men ändå inte, får lite ångest av att må såhär. Men jag lyckades somna en stund på soffan förut...
Ont i hela bäckenet, ljumskar och magen. Överallt. Det drar och ilar, blir tokig. Önskar att jag vore så långt gången att det kunde sätta igång och att lillen kommer ut så man slipper det här. Men nä. Imorrn går jag in i vecka 34. Så ett tag kvar ändå, så tidigt vill jag ju inte att han kommer.


Grattis till Peter och Tanja som fått sin lilleman :) massa mysbebisar överallt nu! :D


Idag blir inget gjort, nej. Väntar på pizza. Har tvättat klart, men det var Jonas som fått springa mest :P tacksam för det är jag ialla fall. <3
Film och bara soffläge. Julafton imorgon. Woppiduuuuuuuuuu! Och över lördagen kommer Gabriel hit :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0