tisdag 28 december

Då var det tisdag igen. Idag ska jag hämta min lilla terrorist hos hans pappa :D höhö. Mysigt att få hem honom ännu en vecka, är ju så tomt när han inte är hemma.
Har varit i full gång idag. Känns det som, fast jag egentligen inte har det ^^ skitbra. Vi var en även en sväng till Kumla för att kolla in en affär med massa barnartiklar, barnvagnar osv. Visste inte ens att det fanns där, men det gjorde det! :)) hittade en syskonvagn, som vi ska ha. Fast vi beställer den från nätet istället. ska bli skönt att ha det avklarat, har varit så himla mkt fram och tillbaka hur vi ska göra med vagn och hur det blir med Gabriels vagn, men den ska säljas iallafall.

När vi kom hem idag, såg jag att jag fått post från Frankrike. :D vykort från Shogge.
Inte illa pinkat! Glad jag blev :D synd att det inte stod nånstans vart eller hur man skulle kunna få tag på honom, speciellt med tanke på att han vill att man ska hälsa på honom i sommar? Kan ju bli lite svårt då :P men nu vet jag att han lever och att han kom in på det där. Känns skönt att veta faktiskt. :) Man har ju undrat några månader nu. Och att han kommer vara där i några år till känns lite konstigt, men men. Finns ju endel jag skulle vilja fråga honom, om livet där och allt, men det går ju inte :P Ja, ja. Det är som det är.
Hoppas han har det bra ialla fall.

Nu bakas det cheesecake ute i köket, gött! :D
Jonas är så himla duktig, min bagare! ;)))

Puss.
Jag ÄLSKAR dig, Jonas!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0