Eh....

Har verkligen inte ngt vettigt alls att skriva här längre. Händer inte så mycket, rullar på, är rätt jävla nöjd med allt lixom :p förutom det att det här är sista praktikveckan och jag vill verkligen inte sluta där, hoppas på sommarvikariatet, JAA! :p just det.
Har haft förbanmat roligt där, trivs ju sjukt bra så det är tråkigt att praktiken va endast 4 veckor, vill mer :/ men det är som det är.

Idag hämtade jag min plutt hos hans pappa, kom hem, möööööös massa massa, usch vad jag har saknat honom, lite småsjuk är han oxå så inget dagis för den unge mannen denna vecka heller tyvärr. Mamma får komma och sitta lite barnvakt nu tills veckans slut när jag är iväg på praktik. Så det löser sig :)

Nu sitter jag och väntar på min stora plutt som är iväg och klipper sig. Sen ska jag krama sönder honom. Eller något. ^^

Kallt om fötterna är det oxå. Kanske en cigg på det. Ja, ni ser ju, så jävla spännande är mitt liv xD men jag har mina trogna bloggläsare *host* Ida *host* ;D

Ska försöka ta lite kort och så under veckan. På vad vet jag inte, men kort är väl alltid roligt. Eh...



Ja.. just det.. tänkte bara påminna er om det är någon som skulle glömma bort det eller så, jag ÄLSKAR den här människan. så ni vet ;D

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0