feed on nässprej!

Blää, inte längesen jag var förkyld och då höll det sig ändå runt 2-3 veckor, nu har det gått en vecka. Inte alls i närheten av att det skulle bli bättre heller eller så, nää.. Snacka om att näsan blir fett utsatt av all nässprej, lycka till att bara kunna använda det i 7 dagar, funkar lixom inte, kan inte andas om nätterna annars. Så jävla drygt läge man hamnar i ^^ det där med saltlösning funkar inte så bra heller så..

Träffat Ida idag oxå :D
Och snart kommer min lille plutt hem, han har varit hos sin mormor inatt :)

Och min älskling kom med cigg till mig förut, *happy* ;P lalala, laaaaaaat och fattish! Hähä!


Något bra på tv ikväll eller? 2/5 men ffs! :d


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0