Ingen motivation

Mellan 2 inatt fram tills runt 5-6 imors sov jag som ett jädra arsel, Gabriel var gnällig, så jag flytta honom till vår säng, men eftersom han är så snorig nu igen så har han inte så lätt att sova hela tiden :/ stackarn. Så imorse ville jag bara sjunka genom golvet och sova i 100 år eller något, skapligt trött. Men lillemannen blöjja var fylld med bubba (som Camilla så fint uttryckte det igår :D) och det var frukostdags. Trött var man, men men.
Tror jag nästan har blivit av med min roliga urinvägsinfektion oxå, efter bara 4 piller, så jävla skönt. Usch för sånt där.

Igårkväll hamnade vi iaf hos Camilla, Jonas syster om ni undrar. Trevligt :) huset fyllt med ungar oxå, godis och chips. Gabriel fick saft och bulle :D det gillade vi ^^ hähä.

Och när den unge mannen som sussar för fullt just nu, vaknar så ska vi bort till Jonas päron. Kreativ helg, va? :D haha.

Jag har ont i ryggen. Fortfarande. Imorn blir det att ringa sjukgymnast, ja just det. Prov ska jag göra oxå, härligt. Så ikväll ska jag läsa vidare. Fyfan, motivationen är verkligen på semster för det :/ konstigt, inga pengar, hyran inte betald. GAH, jävla csn, gå och dö!!


Kommentarer
Linnea

Hoppas att ni får sova bättre i natt!



Jo byxorna är köpta på Cubus, dom är lite fräcka ;)

2010-02-28 @ 15:34:28
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Steinnicole

Very impressed!

2011-08-26 @ 10:45:35
URL: http://steinnicole.blogocial.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0