Jonas

Du är fantastisk,
du är perfekt,
du är alldeles underbar
och du är bara min.


Jag älskar dig och respekterar dig, jag kommer göra det tills den dagen jag slutar andas och mitt hjärta slutar slå.


* *

Han är sjuk. Den som skrattar bäst skrattar sist, eller hur är det där? Gissa vem som får ta hand om honom nu? Han säger "ha ha" VAFAN! :D mindre roligt.

* * *

Speed Round

1. Item you can't live without?
Phone

2. Least favorite food?
Eat everything?! ;D

3. Guilty pleasure?
Gossip magazines, chocolate

4. Favorite movie?
Fight club

5. Kissing on the first date?
Sure

6. Favorite book?
?

7. Beach or poolside?
Beach!

8. Favorite way to stay in shape? swimming, tennis :D

9. Early bird or night owl?
Night owl

10. Favorite vacation spot?
Poland!

11. Worst habit?

Smoking

12. Favorite candy?
Chocolate
!


Lalalaaaa.. ;D spännande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0