Lördag

Bara några få dagar sen var det ett jädra härligt väder, usch vad fint och skönt det var ute! Och nu.. nä.. usch, slask äckligt :( men det gör inget. För jag har det bra hemma med mina pojkar och världens nyttigaste kaffe jag fixade idag *host*

 

Mammas busis! Tar alltid det han inte får ta ^^

 

Idag då? Vill fan inte ut ngt, men kanske ska iväg till Jonas syster senare. Är sugen på energidrycken från netto ;p vore asgott, nam.

 

Börjar undra oxå. Vem ska höra av sig nu? Inte hört nått sen senaste samtalet med dig. Tråkigt, men jag orkar inte. Skulle bli en utekväll ikväll, lillemannen skulle till sin mormor, men det blir inte så. Du är bara för mycket ibland och jag tänker inte vara den storsinta varje gång och ta kontakt. Din tur, du som gjort bort dig nu.

 

 



Kommentarer
Linnea

Tänk att snusdosor är så himlans kul..

Sånt kaffe får du bjuda när jag får tummen ur röver och hälsar på :)

2010-02-28 @ 15:36:44
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0