Pålsboda över natten

Jahopp, då hamnade vi här denna lördagskväll, hos föräldrarna i Pboda ;p yey. Soft, fått käk och så, Gabbe har mkt mkt större att springa runt på, så har han sin boll bil :D som han helst dyker ner i med huvudet först, hurray ^^

Fan vad bra jag är, bakade sockerkaka oxå, fyfan vad bra den blev. Men eftersom Jonas fick vända på den och ha ut den ur formen så fastnade den inte av ngn konstig anledning och blev faktiskt rätt skapligt snygg med :p varje gång jag gör det ser den inte så jädra vacker ut. Hmm.

Har ialla fall haft en riktigt skön lördag :)



Igår var dock lite småjobbigt, sista dagen på praktiken (två dagar till nästa helg, jobba in timmar), kändes skit skumt att säga hejdå till alla, kommer bara träffa Annelie inte resten av personalen då, men kmr fortfarande inte vara där på hela veckan nu och det är skit konstigt. HOPPAS VERKLIGEN på sommarvikariatet där.
Så hela dagen igår gick mest åt att Annelie och jag pratade... pratade lite till... och pratade ytterligare lite till ^^ hon är verkligen helt fantastisk, att man kan känna igen sig så mkt i en annan människa (inte i allt kanske, men som person och hur man fungerar), hon är ändå 17 bast äldre än mig, men helt galen :D henne gillar vi! :)

BECK ikll då! <3 längesen nu.


Jonas, du... jag älskar nog dig! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0