snorigt, hostigt, nysigt

Kan det gå över eller? Jag kan inte andas! Missbruk av nässprej, hurray! Hela näsan kommer förtorka för mig ^^ usch. Ingen skola för mig idag inte, BLÄ! Åt helvete med det här, snustorr i hela käften med efter natten, hatar det här, värre än bakfylla, den värre tänkbara bakfyllan! USCH.

Igår bakade jag ialla fall en till sockerkaka. På hela diskbänken. Bokstavligt.. Fyfan vad jag är bra xD jaja, ska inte gå in mer på det men det vart ju faktiskt riktigt gott till slut ;D


One tree hill nu. Äntligen nya avsnitt. Störande människa på The Voice just nu, det pallar jag fan inte med.
Kaffe ska jag styra med, gottiii


PUSS


Kommentarer
Katarinaz.myshowroom.se

Då är vi två om att vara sjuka:(((((

krya på dig gumman<3

2010-02-15 @ 13:44:40
URL: http://Katarinaz.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0