Vad ska man behöva göra för att få en pizza?

JAG VET JAG VET... men jag fick ingen pizza.. röv...


Igår var verkligen inte någon bra dag. Som om någon slags blixt slog ner på mig just igår, av alla dagar som varit nu, så just igår. Men inte så jävla konstigt, ett telefonsamtal senare och allt känns totalt värdelöst, hopplöst, fyfan. Tack för den. Jag tänker inte be om ursäkt denna gång, inte jag som beter mig psykotiskt och får nervsammanbrott, lastar över alla problem och all stress på.

Så jävla sjukt irriterad på Csn oxå, dom kan ju gå och dö! räkningar överallt, påminnelser och skit, jag ORKAR inte med den skiten. SKJUT CSN! Vad prioriterar dom om inte något sånt här? Dom ser ju hur lång tid det har gått och senaste igår sa hon jag snackade med att "nemen oj, du har visst fått vänta länge" :@ döda!


Men träffade Bever igår och så blev det endel att handla oxå efter att vi hämtat lillemannen på dagis, så hela dagen var väl inte totalt förstörd. Så var Gabriel jätte duktig som sov i sin egen säng inatt :D ett tag sen nu.

Nä, nu blir jag stressad här, någon har bråttom. JAG SKA FÅ PIZZA :D haha, TJOCK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0